niedziela, 22 lutego 2015

Porada 1: Oszuści

Uwaga na oszustów


Już w pierwszych tygodniach od zarejestrowania działalności dostałem list polecony z fakturą. Wpis do ewidencji działalności CEIDG. Było tam napisane, że MUSZĘ w ciągu dwóch tygodni zapłacić 200 zł za taką przyjemność, niewiele myśląc... zapłaciłem :-\ Lampka mi się zapaliła dopiero gdy przyszła druga faktura na 500 zł!!! Jak to przecież założenie działalności miało być darmowe! Zacząłem czytać w internecie i poszedłem do urzędu. Co się okazało to firmy "oszuści" poszywają się pod CEIDGa i naciągają głupich i nie doświadczonych.

WPIS DO EWIDENCJI JEST DARMOWY!!!
Nie wydawaj na to ani złotówki.

Taki przykład:
http://mojafirma.infor.pl/mala-firma/ceidg/309847,Oszusci-pobieraja-oplaty-za-wpis-do-CEIDG.html

Mam nadzieje, że dzięki temu zaoszczędzisz parę stówek.

Jeśli zdarzy ci się zapłacić (bo nie czytałeś tego wcześniej) to pamiętaj masz tydzień od daty wpłaty na odzyskanie tych pieniędzy. Musisz wysłać do nich pismo.

Trzymam za ciebie kciuki i mam nadzieje, że nie dasz się nabrać.

Tak poza tym to rusz się i działaj!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz